czwartek, 21 lutego 2013

Z miłością w tle... po raz drugi

Rok temu po raz pierwszy wzięłam udział w wymiance organizowanej przez Sabinkę. Czas szybko leci i już po raz drugi mam przyjemność bawić się "Z miłością w tle...".

Otrzymałam swoją paczkę od Agnieszki prowadzącej bloga brzydula. Tworzy piękne rzeczy, które podziwiałam już na jej blogu (polecam zajrzeć) i mogę również sama się nimi cieszyć, gdyż otrzymałam cudowne dwie zakładeczki.

Od Agnieszki otrzymałam również dwie książki, coś do picia i coś do przegryzienia ;) A jak cudowne były prezenty zapraszam do oglądania (z góry przepraszam za jakość, ale jeszcze się nie nauczyłam robić zdjęć nowym aparatem ;/ ):
 Paczka była pięknie zapakowana.
 A w środku piękne prezenty - panią Michalak powoli poznaję, więc cieszę się z możliwości przeczytania jej kolejnej książki, drugiej książki nie znam, więc z chęcią sięgnę, by poznać ;)
 Jak pisałam Agnieszka robi piękne rzeczy. Zobaczcie jakie rozkoszne zakładki dostałam ;)
Dziękuję Agnieszko za piękne prezenty! A Tobie Sabinko dziękuję za zorganizowanie tej wymianki!

42 komentarze:

  1. Odpowiedzi
    1. Dziękuję! Na pewno tak będzie ;))

      Usuń
  2. Świetny post. Miła atmosfera na twoim blogu. Podoba mi się tutaj.
    Zapraszam do odwiedzenia mojego bloga. Nowe zdjęcia.
    Jeśli spodobają Ci się moje zdjęcie polub mnie na fan page: https://www.facebook.com/pages/In-another-light/413836138693856
    Będę Ci ogromnie wdzięczna.

    Życzę miłego weekendu. Pozdrawiam. ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. ładna ta paczka ;)
    fajnie tu, będę wpadać, a Ciebie kieruję do mnie: inaczejznaczypomojemu.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajna wymiana, prezenty super w słodkim opakowaniu
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Ale super pomysł z tą wymianą, szkoda, że dopiero teraz trafiłam na tego bloga. : )

    OdpowiedzUsuń
  6. czytałam "Julię" przyjemna i lekka lektura.

    OdpowiedzUsuń
  7. książek nie czytałam, ale cudeńka dostałaś :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Super bloog, na serioo :D
    Obserwuje i licze na cb!
    http://martynkabloog.blogspot.com/
    Jeżeli masz jakies pytania pisz śmiało w komach, chętnie na nie odpowiem w wolnym czasie ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Dzisiaj Święta,
    Więc świątecznie
    Ciebie słodko pozdrawiamy
    I życzonka Ci składamy.
    Rozpisywać się nie chcemy,
    Już to zrobiliśmy w blogu,
    Ale mocno Cię tulimy,
    Najlepszego Ci życzymy! :)
    Słodkich Świąt!
    Życzą
    Włóczykije – Monika i Rafał

    PS. Sorry, że tak "nie na temat", ale najwyżej skasujesz komentarz, a zależało nam na złożeniu życzeń znajomym blogerom, by ich serca poczuły się bardziej wiosennie w te mało wiosenne dni... ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetna paczuszka . ♥ Ładny blog ; *
    zapraszam do mnie http://vizualny-swiat.blogspot.com/
    Obserwuję i liczę na rewanż ; *

    OdpowiedzUsuń
  11. Witam i cieplutko pozdrawiam.Pakuneczek ekstra-naprawdę cieszy oko.Miłego dnia,J.

    OdpowiedzUsuń
  12. Ale piękne! Zazdroszczę takich skarbów :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Gratuluję cudeńków które dostałaś

    OdpowiedzUsuń
  14. Tylko pozazdrościć. Każdą z tych rzeczy chętnie przyjęłabym pod swoje skrzydła ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Interesujesz się siatkówką? Czytasz siatkarskie opowiadania? A może sam(a) je tworzysz?
    Chciał(a)byś poszerzyć grono czytelników? A może szukasz opowiadań z ulubionym siatkarzem i już masz dosyć skakania od linku do linku?
    Jeśli na któreś z tych pytań odpowiedziałeś(aś) tak , to serdecznie zapraszam Cię na Spis Siatkarskich Opowiadań - Siatkarskie puzzle .
    Przepraszam za spam i zapraszam do odwiedzenia bloga!
    Pozdrawiam, Jagoda
    (http://siatkarskie-puzzle.blogspot.com/)

    OdpowiedzUsuń
  16. Interesting post, greeting from Belgium

    OdpowiedzUsuń
  17. Łaaaa ale fajna wymianka! A rozliczalaś już pit przez internet? Bo ja znalazłam jeden program pit 2014 ale nie wiem w sumie jaka jest różnica pomiędzy tymi programami.

    OdpowiedzUsuń
  18. BLOGERZY KOCHANI I BLOGERKI! POMÓŻMY FRANKOWI!!! Chłopiec choruje na nowotwór i bardzo, bardzo mocno potrzebuje naszej pomocy, pokażmy, jak duża siła tkwi w blogerach!! Więcej informacji na blogu

    OdpowiedzUsuń
  19. Piękne prezenty :) Gratuluję, oby więcej takich miłych niespodzianek!
    Ta zakładka z "Be Happy" - przesłodka!

    OdpowiedzUsuń
  20. Przyjaźń jest jak koło ratunkowe, które jest za małe by przepłynąć na nim ocean i dostatecznie duże by ci uratować życie dlatego warto ją rozwijać odwiedzając się wzajemnie na blogach i nie tylko.

    OdpowiedzUsuń
  21. ale super paczka! i jak pięknie opakowana!

    OdpowiedzUsuń
  22. Hey very nice blog!

    my weblog; Ask.fm hack

    OdpowiedzUsuń
  23. Hi there colleagues, how is all, and what you desire to say regarding this post, in my
    view its actually remarkable designd for me.

    Feel free to visit my site - Get Ask.fm hack free

    OdpowiedzUsuń
  24. To i ja na candy zaproszę a co!:)

    OdpowiedzUsuń
  25. Super wymianka!
    Wspaniałe zakładki do książek.. :))

    OdpowiedzUsuń
  26. Książka jest bardzo fajna spodoba Ci się,a wymianka super!!

    OdpowiedzUsuń
  27. Także uwielbiam książki Pani Michalak - ta którą dostałaś na pewno Ci się spodoba. Zakładki przepiękne! Lecę już na blog Agnieszki. A i tu będę częstym gościem. Już dodaje do ulubionych ;)

    OdpowiedzUsuń
  28. Zakładki są naprawdę cudowne :) Pozdrawiam Kinga
    kingadomanska.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  29. Zakładki są naprawdę cudowne :) Pozdrawiam Kinga
    kingadomanska.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń