czwartek, 21 lutego 2013

Z miłością w tle... po raz drugi

Rok temu po raz pierwszy wzięłam udział w wymiance organizowanej przez Sabinkę. Czas szybko leci i już po raz drugi mam przyjemność bawić się "Z miłością w tle...".

Otrzymałam swoją paczkę od Agnieszki prowadzącej bloga brzydula. Tworzy piękne rzeczy, które podziwiałam już na jej blogu (polecam zajrzeć) i mogę również sama się nimi cieszyć, gdyż otrzymałam cudowne dwie zakładeczki.

Od Agnieszki otrzymałam również dwie książki, coś do picia i coś do przegryzienia ;) A jak cudowne były prezenty zapraszam do oglądania (z góry przepraszam za jakość, ale jeszcze się nie nauczyłam robić zdjęć nowym aparatem ;/ ):
 Paczka była pięknie zapakowana.
 A w środku piękne prezenty - panią Michalak powoli poznaję, więc cieszę się z możliwości przeczytania jej kolejnej książki, drugiej książki nie znam, więc z chęcią sięgnę, by poznać ;)
 Jak pisałam Agnieszka robi piękne rzeczy. Zobaczcie jakie rozkoszne zakładki dostałam ;)
Dziękuję Agnieszko za piękne prezenty! A Tobie Sabinko dziękuję za zorganizowanie tej wymianki!

49 komentarzy:

  1. Bardzo fajna paczuszka!

    OdpowiedzUsuń
  2. ładna ta paczka ;)
    fajnie tu, będę wpadać, a Ciebie kieruję do mnie: inaczejznaczypomojemu.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajna wymiana, prezenty super w słodkim opakowaniu
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Ale super pomysł z tą wymianą, szkoda, że dopiero teraz trafiłam na tego bloga. : )

    OdpowiedzUsuń
  5. czytałam "Julię" przyjemna i lekka lektura.

    OdpowiedzUsuń
  6. książek nie czytałam, ale cudeńka dostałaś :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Dzisiaj Święta,
    Więc świątecznie
    Ciebie słodko pozdrawiamy
    I życzonka Ci składamy.
    Rozpisywać się nie chcemy,
    Już to zrobiliśmy w blogu,
    Ale mocno Cię tulimy,
    Najlepszego Ci życzymy! :)
    Słodkich Świąt!
    Życzą
    Włóczykije – Monika i Rafał

    PS. Sorry, że tak "nie na temat", ale najwyżej skasujesz komentarz, a zależało nam na złożeniu życzeń znajomym blogerom, by ich serca poczuły się bardziej wiosennie w te mało wiosenne dni... ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetna paczuszka . ♥ Ładny blog ; *
    zapraszam do mnie http://vizualny-swiat.blogspot.com/
    Obserwuję i liczę na rewanż ; *

    OdpowiedzUsuń
  9. Witam i cieplutko pozdrawiam.Pakuneczek ekstra-naprawdę cieszy oko.Miłego dnia,J.

    OdpowiedzUsuń
  10. Ale piękne! Zazdroszczę takich skarbów :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Gratuluję cudeńków które dostałaś

    OdpowiedzUsuń
  12. Tylko pozazdrościć. Każdą z tych rzeczy chętnie przyjęłabym pod swoje skrzydła ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Interesting post, greeting from Belgium

    OdpowiedzUsuń
  14. Łaaaa ale fajna wymianka! A rozliczalaś już pit przez internet? Bo ja znalazłam jeden program pit 2014 ale nie wiem w sumie jaka jest różnica pomiędzy tymi programami.

    OdpowiedzUsuń
  15. BLOGERZY KOCHANI I BLOGERKI! POMÓŻMY FRANKOWI!!! Chłopiec choruje na nowotwór i bardzo, bardzo mocno potrzebuje naszej pomocy, pokażmy, jak duża siła tkwi w blogerach!! Więcej informacji na blogu

    OdpowiedzUsuń
  16. Piękne prezenty :) Gratuluję, oby więcej takich miłych niespodzianek!
    Ta zakładka z "Be Happy" - przesłodka!

    OdpowiedzUsuń
  17. ale super paczka! i jak pięknie opakowana!

    OdpowiedzUsuń
  18. To i ja na candy zaproszę a co!:)

    OdpowiedzUsuń
  19. Super wymianka!
    Wspaniałe zakładki do książek.. :))

    OdpowiedzUsuń
  20. Książka jest bardzo fajna spodoba Ci się,a wymianka super!!

    OdpowiedzUsuń
  21. Także uwielbiam książki Pani Michalak - ta którą dostałaś na pewno Ci się spodoba. Zakładki przepiękne! Lecę już na blog Agnieszki. A i tu będę częstym gościem. Już dodaje do ulubionych ;)

    OdpowiedzUsuń
  22. Zakładki są naprawdę cudowne :) Pozdrawiam Kinga
    kingadomanska.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  23. Zakładki są naprawdę cudowne :) Pozdrawiam Kinga
    kingadomanska.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  24. Śliczny prezent dostałaś! Zakładki przepiękne.
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Świetna paczuszka!!!
    Cudowne prezenty;)
    Pozdrawiam i obserwuje 💋

    OdpowiedzUsuń
  26. Jejku, jakie piękne są te zakładki. uwielbiam takiego rodzaju rzeczy. Bardzo przyjemny blog, dodaję do obserwowanych, pozdrawiam i całuję gorąco.

    http://recenzentka-doskonala.blogspot.com/2018/02/slammed-colleen-hoover.html

    OdpowiedzUsuń
  27. Prześliczne rzeczy dostałaś, zakładki są przeurocze.:)

    OdpowiedzUsuń
  28. Też lubisz Marka Grechutę i też uwielbiasz Agatę, hehe, miło mi Cię poznać. Ja niestety po wypadku mało robię na szydełku czy drutach ale kiedyś rzeczywiście to była moja pasja. Dzięki temu teraz mogę się nacieszyć taką umiejętnością. I w dodatku dzięki temu mam przyjaciół na blogu, hehe. Pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
  29. Cudowna paczuszka! Miłego czytania 😊😊😊

    OdpowiedzUsuń
  30. Przepiękne zakładki :)
    Z przyjemnością obserwuję Twojego bloga :)

    OdpowiedzUsuń
  31. Faktycznie śliczne te zakładki!

    OdpowiedzUsuń
  32. super inicjatywa :)
    OBSERWUJĘ i będzie mi miło, jeśli i Ty dołączysz do grona moich obserwatorów.
    wtrybieoffline.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  33. Oj aż chciało by się otrzymać taka przesyłkę, smacznego chrupania i udanego czytania. Pozdrawiam gorąco!

    OdpowiedzUsuń
  34. Ale fajna wymianka:) Piękne prezenty, zakładki urocze, no i książki, książki... wzdycham:P

    OdpowiedzUsuń