środa, 1 lutego 2012

Odwiedziła mnie Walentynka :D

Wczoraj wieczorkiem wpadła do mnie "Walentynka" i zobaczcie jakie cudeńka przyniosła!!!


Tą Walentynką okazała się Justyna.

Kochan możesz się nie obawiać, z książkami trafiłaś w 100%. Dwie pierwsze pozycje to takie moje "do zdobycia na przyszłość"- a tu proszę już mam!!! Natomiast "To miłość" już przejrzałam- niesamowita książka!!!
Znalazłam również 2 piękne zakładki oraz mnóstwo słodkości.
Kochana dziękuję raz jeszcze bardzo pięknie. Kolejne ciekawe pozycje trafiły do mojej domowej biblioteczki. 
Tobie oraz Sabince dziękuję za przesympatyczną wymiankę!!!

Moja paczuszka poleci z początkiem przyszłego tygodnia:)

2 komentarze:

  1. Cieszę się że paczuszka dotarła w całości i że przede wszystkim zawartość okazała się strzałem w 10.

    OdpowiedzUsuń