środa, 6 lutego 2013

Paczuszka

Dzisiaj pochwalę się paczką, którą otrzymałam :) Obdarowała mnie Justyna z bloga "Książki, wino i ja". I obdarowała ładnie. Wybacz, że sprawiłam Ci tyle problemu z wyborem książek dla mnie. Sama pewnie bym ich nie kupiła i pewnie byłby to błąd, bo opisy z okładek wyglądają ciekawie. Umilacze także trafiły w mój gust, a balsam do włosów to strzał w 10! - sama ciągle zapominam kupić. No i zakładki - obie zdobyły moje serce. Dziękuję bardzo :*


PS. Jestem w trakcie przygotowywania paczuszki i jak zwykle wyślę w ostatniej chwili. Ale wyrobię się w terminie :)

4 komentarze:

  1. Mmm zazdroszczę paczuszki :)
    Zwłaszcza "Mistrza" i tej lawendowej zakładki - cudna!

    OdpowiedzUsuń
  2. Tak, ja też wyślę swoją na ostatnią chwilę, ech... a tyle miałyśmy czasu... kiedy to zleciało? Nie mogę niestety udawać zachwytu nad jedną z tych dwóch pozycji, a drugiej kompletnie nie kojarzę...

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajna paczuszka.
    pozdrawiam :-) :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Och, świetna paczka:)
    Miłego czytania!!

    OdpowiedzUsuń