wtorek, 18 grudnia 2012

Niespodzianka

Najwyższy czas zacząć kolejną zabawę, by nie przegapić magicznego 14 lutego. 
Nie każdy lubi to święto, ale w większości jednak sięgamy po książki o miłości :)))
Ten blog będzie dalej funkcjonował, obowiązują te same banery.
 Zmieniły się troszkę zasady i oczywiście daty :))))

Zapraszam Was ciepło i serdecznie :) do udziału w kolejnej, IX już edycji :) 
Proszę Was o rozpropagowanie zabawy na własnych blogach, Fb czy gdzie tam jeszcze możecie to zrobić, z góry dziękuję.



ZASADY:

1. Zapisy do 10 stycznia 2013 roku, zapraszam wyłącznie osoby posiadające blog przynajmniej od lipca 2012 roku.
Tym razem, będę wysyłała zaproszenia do współtworzenia blogu. Każda z Was będzie miała możliwość napisania  informacji o wysłaniu, bądź otrzymaniu paczki oczywiście z fotorelacją. 

2. Losowanie par dla uczestników 11/12 stycznia, tego dnia wyślę też e-mail z danymi osoby dla której szykujemy niespodziankę + mini ankietę tej osoby.

3. Przesyłka powinna zawierać :
* książkę z miłością w tle lub książki to tylko zależy od osoby, która szykuje niespodziankę. Książka nie musi być nowa, ważne by nie była zniszczona.
* Coś co kojarzy Wam się z Walentynkami :) Całkowicie wolna ręka, może to być serduszko, kartka, zakładka itp.
* umilacz - czyli coś słodkiego czy też herbatka itp. coś co umili czas przy czytaniu :O)
* mile widziany list. Zdarza się często niestety, że nie podpisujecie się, adresat wtedy nie wie komu ma podziękować :(

4. Przesyłka musi być wysłana przesyłką na własny koszt z potwierdzeniem nadania(list polecony , paczka itp.)
Dodatkowo, nauczona przykrym doświadczeniem, proszę o przesłanie skanu, zdjęcia dowodu nadania przesyłki, a także zdjęcie wysłanych niespodzianek.

5. Przesyłkę wysyłamy do 8 lutego 2013 roku.
 
6. Pamiętajcie, by po otrzymaniu przesyłki powiadomić nadawcę o jej odbiorze.

7.  Chętne osoby proszę o pozostawienie komentarza pod tym postem, poinformować o zabawie na swoim blogu, następnie skopiować ankietkę  znajdującą się w zakładce i przesłać na adres
zmilosciawtle@wp.pl  W temacie maila: własny nick !!!
Tylko osoby które prześlą wypełnioną ankietę, wyrażą zgodę na wszystkie punkty zasad wezmą udział w zabawie.
Zastrzegam sobie prawo odmowy zakwalifikowania do zabawy.


86 komentarzy:

  1. Zapisuję się,lubię te wymianki , jestem prawie od początku i tak zostanie:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja się zgłaszam, ja:)
    Banerek dzisiaj na blogu wkleję.

    OdpowiedzUsuń
  3. Ha! Pewnie,że się zgłaszam:) Ankietkę zaraz prześlę:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Oooo i w końcu trafiło na mój temat. Z wielką przyjemnością się zgłaszam. Ankietę wypełnię wieczorkiem :) Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  5. zgłaszam się, ale reszta po świętach, teraz nie dam rady

    OdpowiedzUsuń
  6. Zapisuję się! :-) I żeby nie przegapić terminów ankietę już wysłałam. :-) Wesołych Świąt!!

    OdpowiedzUsuń
  7. Również pragnę się zapisać. :)
    Niebawem wyślę maila z ankietą.

    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ankiety Patrycji i Twoja dotarły :)

      Usuń
    2. Super! Pierwsza taka akcja, w której biorę udział. Na pewno będzie to świetna zabawa. :)

      Usuń
  8. Ja też zaraz wyślę ankietę. Jedna z moich ulubionych wymianek, to właśnie walentynkowa:) super.

    OdpowiedzUsuń
  9. To może i ja się zapiszę może być ciekawie...

    OdpowiedzUsuń
  10. Odpowiedzi
    1. Aniu, Ty chyba w każdej byłaś?! Więc jakby mogło Cię zabraknąć?

      Usuń
  11. no to się zdecydowałam :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Odpowiedzi
    1. Bożenko co z paczką z obecnie trwającej wymiany??? Wysłałam maila, ale cisza :(

      Usuń
    2. Sabinka , paczkę wysłałam i wiem ,że moja wymiankowa para ją otrzymała. Do mnie paczka nie dotarła. Pozdrawiam świątecznie.

      Usuń
  13. Zgłaszam się :) Podeślę ankietkę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ankietę mam... zaskoczona jestem ogromnie!!!!!!!!!!

      Usuń
    2. Ależ dlaczego :D:D:D I którą częścią :D Chyba po moim blogu widac że wielbię romanse ;)

      Usuń
    3. Romansami historycznymi :P

      Usuń
  14. Rok temu bawiłam się z Wami, w tym roku chcę również :)
    Zaraz wysyłam e-maila.

    OdpowiedzUsuń
  15. No to.. tym razem i ja się nieśmiale zgłaszam ;))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ło MATKO! Izuś :) Toć mnie zaskoczyłaś :P

      Usuń
    2. Siebie też :P. Ooooj, bo się tak tylko przyglądam i przyglądam ciągle, i mi jęzor zwisa za każdym razem aż do podłogi jak oglądam Wasze paczki, to w końcu sama spróbuję, nie? Jak mi się nie spodoba to będzie pierwszy i ostatni raz, ale nóż widelec, zostanę stałą, eee... "wymiankowiczką"? :))

      Usuń
    3. No wiesz, u niektórych to już nałóg. Nie ma opcji by wymiany "zginęły śmiercią naturalną", zawsze ktoś się dopomni :P

      Usuń
  16. i ja się zgłoszę, odpuściłam sobie dwie niedawne wymianki, ale teraz znów jestem w gotowości :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Iza, Edytka - ankiety dotarły :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Z chęcią dołączyłabym do wymiany, bo polską sobie odpuściłam, ale z I. boimi się natchnąć na jedną osobę i tak nas to nieco wstrzymuje...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zatem to przemyślę, bo jak później mam być oskarżana jak Magda po kątach, to ja dziękuję!

      Usuń
    2. Oficjalnie nikt mi nic nie zgłaszał, że ktoś czegoś nie otrzymał. Po drugie, jeśli myślisz o Magdzie, to ona NIGDY mnie nie zawiodła, zawsze jesteśmy w kontakcie mailowym. Sytuację z LC znałam i byłam spokojna, bo jak zwykle spokojnie z wymiany się wywiązała.
      Z Irenką zrobicie jak uważacie, ja nie zmuszam, a zapraszam.

      Usuń
    3. Do Madzi absolutnie nic nie mam, a sytuacja z LC jest mi dobrze znana. Nie chodziło mi tu absolutnie o nią.

      Usuń
    4. O nikim innym nie wiem. Do mnie nic nie dotarło. Wiadomo też, że nie zawsze i każdemu się dogodzi... Czy to w wymianach czy to w innych sytuacjach...

      Usuń
    5. No to zapisuje się do wymianki :D

      Usuń
    6. Cieszę się, że rozwiałam Twoje wątpliwości :)

      Usuń
  19. Zgłaszam się! Ankieta już idzie:)

    OdpowiedzUsuń
  20. Oczywiście chętnie wezmę udział w kolejnej zabawie:) Już pędzę do ankiety!

    OdpowiedzUsuń
  21. Zgłaszam się z miłą chęcią :D

    OdpowiedzUsuń
  22. zgłaszam się do zabawy-) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  23. zgłaszam się :)
    jeszcze nie brałam udziału w tego typu wymianach, więc z chęcią to nadrobię :)
    za moment stworzę jakąś notkę na blogu oraz podeślę Ci wypełnioną ankietę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ankieta jest, uzupełnię w wolnej chwili :)

      Usuń
    2. notka jest już również na blogu :)
      http://magicznyswiatksiazek.blogspot.com/2012/12/z-mioscia-w-tle.html

      Usuń
  24. Ja również się zgłaszam, zaraz ślę ankietę. Jeśli nie będzie w skrzynce, to proszę sprawdzić w spamie, bo czasem tam je wrzuca hotmail, ale powinna być, bo to nie pierwszy raz jak biorę udział w zabawie :)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  25. Ja bloguję od września, więc chyba się nie "łapię", szkoda...życzę powodzenia:))

    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  26. Sabinko- ja chetnie. Zaraz posle ankiete.

    OdpowiedzUsuń
  27. __________#’+*.’
    _________#’+*.
    _______(' " " ()
    ______("( 'o' , )___
    ______.(")(")(,,)__
    ______(¨`•.•´¨)
    _____`•.¸(¨`•.•´¨) "
    ________ ×`•.¸.•´×"
    ________§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§
    ________§§___________________§§
    __________§§_SZCZESLIWY____§§
    ___________§§___ Rok_______§§
    ____________§§____2013___§§
    _____________§§ ________§§
    ________________§§___§§
    __________________§§§§
    ___________________§§
    ___________________§§
    ___________________§§
    ___________________§§
    ___________________§§
    ___________________§§
    _____________s§§§§§§§§§§§§s
    Niech taneczny lekki krok
    będzie z Tobą cały rok.
    Niech prowadzi Cię bez stresu,
    od sukcesu do sukcesu!

    ____$$$$$$$$_____$$$$$$$$
    __$$$$____$$$$___$$__$$$$
    __$$$$____$$$$_______$$$$
    __________$$$$_______$$$$
    __________$$$________$$$$
    ________$$$__________$$$$
    ____$$$$$$$$_________$$$$
    __________$$$$_______$$$$
    __________$$$$$$_____$$$$
    $$$$______$$$$$$_____$$$$
    $$$$______$$$$$$_____$$$$
    __$$$$$$$$$$$$___$$$$$$$$$$$$

    ________ GRUDNIA _______

    ________ SYLWESTER ______

    NIECH JUŻ WYSTRZELĄ KORKI
    S Z A M P A N A !
    A TY BAW SIĘ ŚWIETNIE
    DO BIAŁEGO RANA !

    OdpowiedzUsuń
  28. I ja się przyłączam do zabawy.
    Banerek wkleję na blogspota i na mojego bloxa www.witaaminkaa.blox.pl

    Ankietke zaraz poślę.

    Szczęśliwego Nowego Roku :-)

    OdpowiedzUsuń
  29. To ja też poprosze.Dawno sie juz nie bawiłam w wymianki więc skosztuję.

    OdpowiedzUsuń
  30. Długo się zastanawiałam i w końcu podjęłam decyzję, zapisuję się :) i proszę łaskawie o przyjęcie. Ankieta drepcze już światłowodem, a ja wklejam baner na bloga

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ankiety jutro, najdalej w piątek będę czytać, pouzupełniam listy itp.
      Miłej zabawy po raz pierwszy :)

      Usuń
  31. Zgłaszam się ;)
    Ankietę zaraz wyślę ;)

    OdpowiedzUsuń
  32. Zgłaszam się :)
    Mail z ankietą już wysłany, jednak w temacie napisałam: ankieta, zamiast nicka bo nie zauważyłam.

    OdpowiedzUsuń
  33. Sabiniu, a czy ja też mogę wziąć udział w wymiance Walentynkowej?

    OdpowiedzUsuń
  34. Ja również się zgłaszam, prowadzę bloga od lipca więc się załapałam:) Zaraz wyślę ankiete:)

    OdpowiedzUsuń
  35. Ankieta wysłana mam nadzieję, że dojdzie :)

    OdpowiedzUsuń
  36. Zastanawiałam się i zastanawiałam, aż w końcu się zastanowiłam. Też się zgłaszam:)
    Zaraz podeślę ankietę:P

    OdpowiedzUsuń
  37. Zgłaszam się, już wysyłam ankietę.

    OdpowiedzUsuń
  38. A ja nie wiem o co za bardzo chodzi więc życzę przyjemnej wymianki może następnym razem?:))

    OdpowiedzUsuń
  39. Ankieta poszła :) Na szczęście zdążyłam :D

    OdpowiedzUsuń
  40. Tak odwlekałam, że bym przegapiła ;)
    Ankieta wysłana.
    ;)

    OdpowiedzUsuń