czwartek, 16 lutego 2012

Moja paczka wymiankowa

Paczka przyszła do mojego domu chyba we wtorek, poinformowała mnie o niej siostra, ale dopiero dziś mogłam ją zobaczyć na własne oczy i przy okazji pokazać Wam. Paczkę otrzymałam od Beaty, właścicielki tego bloga.


Jak widzicie otrzymałam 3 książki, z których 2 już niestety mam, więc pójdą albo na konkursy, albo do biblioteki. Nie czytałam tylko "Środy popielcowej" (w sam raz się terminowo zbliża) i cieszę się na jej lekturę. Dodatki-umilacze ucieszyły mnie bardzo, cudowna herbatka, słodycze, ulubione płatki i kisielek. Tylko kawy nie pije, ale mój chłopak już zaciera na nią łapki. W tym miejscu chciałabym bardzo podziękować Beacie za paczkę i bardzo miły liścik. A Sabinie za organizację kolejnej świetnej wymiany. Dzięki dziewczyny :) ;*

2 komentarze:

  1. ooo . fajnie ;dd
    hmmm . słodyczeee;*

    obserwuje i zapraszam do mnie ;)
    pisze opowiadanie, może Ci się spodoba ;d

    OdpowiedzUsuń