wtorek, 19 lutego 2013

Podziękowania

Witajcie.
Według listy wychodzi na to, że każda z nas wysłała i tym samym otrzymała swoją przesyłkę!
Bardzo Wam dziękuję za wywiązanie się z regulaminu.
Na tym moja rola się kończy, jedyne o co mogę jeszcze prosić, to o to, byście pokazały zawartości paczek.
Co do paczek, według mnie były wspaniale przygotowane i z sercem :)
Przyznam się Wam, że to jedna z moich ulubionych wymian, na dodatek przebiegła bez żadnych komplikacji - za to serdecznie dziękuję.
Póki co, do usłyszenia za jakiś czas...
Nie umiem niestety określić kiedy pojawi się kolejna wymiana, na pewno nie będzie to Wielkanoc...
Być może wakacje, ale nie obiecuje...

Pozdrawiam Was serdecznie i jeszcze raz dziękuję za zaufanie jakim mnie obdarzacie biorąc pierwszy, ba, kolejny raz udział w wymianie.

S.



15 komentarzy:

  1. Dziękuję za zabawę i cieszę się że tym razem wymianka przeszła bez większych problemów.
    Ja mam jedynie niedosyt , bo do tej pory nie otrzymałam ani słówka od swojej pary , jak mówi moja babcia" ani be ani me, ani pocałuj mnie w ...".
    Mimo wszystko, nawet jeśli coś się nie spodobało uważam, że należy chociaż powiadomić, czy przesyłka dotarła, ale cóż to, bądźmy ponad to :)pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No niestety, dlatego proszę o to by powiadamiać, ale z kijem nad nikim stać nie mogę :(
      Przykro mi :(

      Usuń
  2. Własnie paczuszkę opublikowałam :) http://zapachyksiazki.blogspot.com/2013/02/wymianka-walentynkowa.html

    Jeszcze raz serdeczne dzięki za organizację :) Idę poinformować moją parę, że odebrałam :P :) Miłego dnia.

    OdpowiedzUsuń
  3. To my dziękujemy Sabinko, nawet sobie nie wyobrażam, ile to pracy, przygotowanie takiej wymianki, pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Proszę bardzo ;)
      Tylko trochę nerwów, ale cieszę się, że sprawiam Wam po części oczywiście, przyjemność :)

      Usuń
  4. Sabinko bardzo Ci dziękuję :)
    Dzięki Tobie miałam możliwość otrzymać upragnioną "Cukiernię pod Amorem" :)
    Bardzo się cieszę :)

    Dziękuję też samej Edith za tak udaną przesyłkę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się Madziu!
      Ja też czuje się rozpieszczona na maxa!!! Serdecznie Ci dziękuję, mam nadzieję, że kiedyś będę mogła się odwdzięczyć :)

      Usuń
  5. I ja dziękuję Sabinko! Oby czas nam szybko minął do kolejnej wymiany! :-)

    OdpowiedzUsuń
  6. Sabinko dzięki za ogarnięcie tego wszystkiego i dopilnowanie, by obyło się bez komplikacji :)
    To była moja pierwsza wymianka u Ciebie, ale mam nadzieję, że nie ostatnia :)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Proszę bardzo, cieszę się, że jesteś zadowolona, być może spotkamy się przy kolejnej wymianie :)

      Usuń
  7. D Z I Ę K U J E M Y !

    Sabinko jesteś Wielka.

    Do następnej wymianki :-)

    OdpowiedzUsuń